Rychlý kontakt
Máte dotaz? Napište nám
Vyplňte prosím váš nazev společnosti.
Vyplňte prosím vaše jméno.
Vyplňte prosím vaše příjmení.
Vyplňte prosím e-mailovou adresu.
Vyplňte prosím tel. číslo.
Vložte zprávu.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

platné pro nákup v internetovém obchodě www.apexsystems.cz. Podmínky blíže upřesňují práva a
povinnosti prodávajícího a kupujícího.

KONTAKTNÍ ÚDAJE


e-shop: www.apexsystems.cz (resp. www.deb.cz, www.tegee.cz, www.tegee.sk; tyto adresy se automaticky
přesměrují na www.apexsystems.cz)


Provozovatel:
Apex Central Europe, s.r.o.
se sídlem Blučina 627, PSČ 664 56, Česká republika
IČ: 26313766
DIČ: CZ26313766
jednatel: Mgr. Hana Černá
zapsáno v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 43296
dále jen prodávající


Tel. +420 519 421 726
E-mail: obchod@apexsystems.cz


Kontaktní adresa:
Apex Central Europe, s.r.o.
Blučina 627, PSČ 664 56, Česká republika


Provozní doba: Po – Pá 7,00 – 15,30


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen
zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48
hodin.


INFORMACE


Internetový obchod www.apexsystems.cz je převážně určen pro stávající distributory a pravidelné
zákazníky firmy Apex Central Europe, s.r.o.
Většina nabízených produktů je určena pro profesionální použití.
Individuálně sjednané podmínky s pravidelnými odběrateli firmy Apex Central Europe, s.r.o. (např.
formou dohody Clean&Care, kupní smlouvy či ústní dohody) mají přednost před podmínkami uvedenými
v tomto dokumentu a v objednávce vygenerované přes internetový obchod.


Prodávající si vyhrazuje právo bez nutnosti udání důvodu neprovést registraci nového zájemce o registraci.


Informace o ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby a s výjimkou individuálně
dohodnutých podmínek. K uvedeným cenám včetně DPH kupující neúčtuje žádné další poplatky, s výjimkou
nákladů na doručení zboží.


Nejsou-li dohodnuty individuální podmínky, náklady na doručení zboží jsou následující:
Místo dodání v České republice: Zdarma při objednávce v minimální hodnotě 1.500,- Kč bez DPH.
Objednávky v hodnotě nižší než 1.500,- Kč bez DPH: Účtujeme náklady na přepravu v hodnotě 100,- Kč plus
DPH.
Místo dodání ve Slovenské republice: Zdarma při objednávce v minimální hodnotě 90,- EUR bez DPH.
Objednávky v hodnotě nižší než 90,- EUR bez DPH: Účtujeme náklady na přepravu v hodnotě 10,- EUR plus
DPH.


Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru
a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. V takovém případě je povinen po
obdržení objednávky bez zbytečného prodlení zájemce o koupi o této skutečnosti informovat.


Produkty, o nichž výrobce prodávajícího informoval o jejich vyřazení ze sortimentu výrobce a probíhá tedy
pouze jejich doprodej, jsou označeny hvězdičkou před názvem produktu.


Potvrzením přijetí objednávky prodávajícím (e-mailem na adresu elektronické pošty kupujícího) vzniká
smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky
(množství zboží, výše kupní ceny apod.) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (např. e-
mailem nebo telefonicky).


DORUČOVÁNÍ ZBOŽÍ


U zboží, které má prodávající skladem, je běžný termín dodání v rámci České republiky do 2 pracovních dnů
od přijetí objednávky a do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky při doručení na Slovensko.


U zboží, které není skladem, prodávající kupujícího informuje o předpokládaném termínu doručení,
případně o možné náhradě za chybějící zboží. V případě nevyhovujícího termínu má kupující možnost celou
objednávku či její část zrušit.


Termín dodání při osobním odběru: dle dohody prodávajícího s kupujícím.


Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, pokud nebude dohodnuto jinak. Kupující je povinen zboží
převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.
Odmítne-li kupující převzít doručované zboží, má prodávající právo vyúčtovat mu skutečné náklady na
přepravu. Kupující je povinen tyto náklady prodávajícímu uhradit.


PLATBY


Stávající klienti prodávajícího dle dohodnutých individuálních podmínek. Nově registrovaní kupující uhradí
zboží při jeho převzetí (platba v hotovosti, dobírka), případně v případě dohody předem na účet
prodávajícího. Prodávající neúčtuje poplatek za dobírku.
Při úhradě zboží při jeho převzetí dodá prodávající daňový doklad spolu se zbožím. V případě platby
převodem zašle prodávající kupujícímu daňový doklad dle individuálně dohodnutých podmínek.
Odmítne-li kupující převzít doručované zboží, má prodávající právo vyúčtovat mu skutečné náklady na
přepravu. Kupující je povinen tyto náklady prodávajícímu uhradit.


ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY


Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od
kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní
smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně
smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu
vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové
nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal. Výslovně tímto upozorňujeme
na nemožnost vrácení hygienicky baleného náčiní Vikan po rozbalení originálního plastového obalu či
nemožnost vrácení otevřených kanystrů.


Nejedná-li se o případ uvedený výše, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené přes internet do
14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, v případě opakujících se pravidelných dodávek do 14
dnů ode dne převzetí první dodávky. Spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním
zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na adresu prodávajícího Apex Central Europe,
s.r.o., 664 56 Blučina 627 nebo e-mailem na adresu obchod@apexsystems.cz.


V případě odstoupení od kupní smlouvy musí být zboží prodávajícímu vráceno do 14 dnů od odstoupení od
smlouvy prodávajícímu. Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující. Prodávající kupujícímu vrátí
peněžní prostředky přijaté od kupujícího, a to do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím.
Peněžní prostředky prodávající vrátí stejným způsobem, jakým je od kupujícího přijal. Prodávající se taktéž
oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím v hotovosti v okamžiku převzetí zboží od kupujícího, bude-li
s tím kupující souhlasit. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu
kupující zboží vrátí.


Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku
kupujícího na vrácení kupní ceny.
Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím
uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací
smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i
poskytnutý dárek.


Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v
kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.


Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní
podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.


Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou
dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


Vzor Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy je možné stáhnout v sekci Ke stažení/Obchodní podmínky,
reklamační formulář.


PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, UPLATNĚNÍ REKLAMACE


Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými
právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského
zákoníku).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá
kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal,
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající
nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi
prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu
obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení
určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Výše uvedená ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena
ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající
míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy
zboží.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Kupující (konečný spotřebitel) je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží
v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, v případě kupujícího – fyzické osoby – podnikatele nebo právnické
osoby je tato lhůta zkrácena na dvanáct měsíců. Podnikatelské subjekty si mohou dohodnout i lhůtu jinou,
ale pak je o tomto nutné udělat písemný záznam. V případě mechanických dávkovačů DEB prodávající
poskytuje na tyto dávkovače záruku platnou po celou dobu používání těchto dávkovačů (tj. bez časového
omezení), a to za předpokladu, že v nich byly používány pouze originální náplně DEB dodávané
prodávajícím.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti
uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.


V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená
podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):


• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla
nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.


U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či
neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.


Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro
odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na
slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.


Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení, nedodržení návodu k použití nebo
nevhodného skladování (např. při přemrznutí výrobku). U dávkovačů určených pro konkrétní typ produktů
prodávající neodpovídá za jejich poškození v případě, že kupující v nich používal jiný než určený typ
produktů.


Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího v sídle nebo místě podnikání. Kupující je povinen
uplatnit reklamaci u prodávající bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo
elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace (viz
reklamační protokol). Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi), pokud ho o to
prodávající požádá. Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu. Zboží by
mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a
kompletní. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30
dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě.


Reklamační protokol je možné stáhnout v sekci Ke stažení/Obchodní podmínky, reklamační formulář.


OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ


Společnost Apex Central Europe, s.r.o. se sídlem v Blučině 627, PSČ 664 56, IČ 26313766 (dále jen „Apex“),
provozovatel internetového obchodu www.apexsystems.cz (resp. www.deb.cz, www.tegee.cz,
www.tegee.sk; tyto adresy se automaticky přesměrují na www.apexsystems.cz) prohlašuje, že veškeré
osobní údaje (dále také „údaje“) jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu
s platnými zákonnými ustanoveními v oblasti ochrany osobních údajů. V souladu s GDPR prodávající
zpracoval Zásady zpracování osobních údajů, které jsou k dispozici v sekci Ke stažení/Ochrana osobních
údajů.


DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN


Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.


Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst.
1 písm. e) občanského zákoníku.


Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy
obchod@apexsystems.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu
kupujícího.


OSTATNÍ


Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně
spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.


Smlouva a otázky související se řídí českým právem.


Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.


Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 21.5.2018.